Zondag 13 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Zondag 13 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Zondag 13 aug

Blijf op de hoogte en volg Ghana

13 Augustus 2017 | Turkije, Istanbul

Zondag 13 aug
Om 7u werden we gewekt, we ruimden onze spullen op en gingen ontbijten. Na het ontbijt alle spullen op de bus laden en nog even afscheid nemen van de Boy Scouts, met foto's maken en dassen ruilen. Daarna richting Accra rijden, we reden langs de Girl guide waar ook nog andere Boy Scouts heen kwamen. Wij werden daar vrolijk verwelkomd door een dans, uiteindelijk dansten wij natuurlijk mee. Daarna liepen we met z'n allen een stuk waar weer gedanst werdt. Wij gingen toen weer terug met de bus naar het dorpje. En kregen nog wat drinken en er werden natuurlijk nog foto's gemaakt. Toen vervolgden we de reis naar Accra, maar natuurlijk eerst even boodschappen halen waardoor er voor ons anderhalf uur vrije tijd was. Om 5u waren we weer bij het Girl guide centrum. Uiteraard weer alle spullen van de bus afhalen. Als verrassing sloten we de dag af met een barbecue. Daarna nog even zitten en om 11u werd het toch echt tijd om te gaan slapen.
De reis is natuurlijk nog niet voorbij maar ik vond het heel mooi en indrukwekkend! Ondanks alle foto's en de aanspreek pogingen door de Ghanadezen.
Emma