HoHo 5/6 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu HoHo 5/6 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

HoHo 5/6

Blijf op de hoogte en volg Ghana

07 Augustus 2017 | Turkije, Istanbul

HoHo 5/6
We zaten net met zijn alle in de bus, toen we terug werden geroepen omdat onze gastvrouw al konden ontmoeten. Maar omdat ze nog aan het werk was moesten we eerst de andere groepjes wegbrengen. Na een lange reis konden we eindelijk naar het huis van onze gast gezin. Het huis waar wij verbleven zag er erg mooi en netjes uit. Het gezin waar we verbleven was erg gastvrij en lief. Ze hadden een dochter van 10 jaar oud en we hebben haar 4op een rij geleerd. Daarna gingen we fu fu eten, wat nog een hele uitdaging bleek te zijn. (Vooral voor Florianne)
Na het eten hebben wij een slechte Amerikaanse film gekeken. Na de film gingen we douchen en naar bed. S'ochtends hebben we echt een super ontbijt gehad. We gingen met de gastvrouw mee naar haar werk, docente bij het SOS-kinderdorp. We hebben de lessen frans en muziek meegemaakt. Het waren 2 leuke en gezellige dagen waarin we veel hebben gezien en geleerd over de Ghanese cultuur.
Veel liefs en groetjes
Florianne en Anouk