Zondag 30 juli - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Zondag 30 juli - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Zondag 30 juli

Blijf op de hoogte en volg Ghana

30 Juli 2017 | Turkije, Istanbul

Vandaag begonnen we de dag met een bezoek aan een Kerk. Ik vond het interessant en bijzonder om dit mee te kunnen en mogen maken. Ondanks dat we er bijna niks van verstonden, was het iets wat ik nog lang zal onthouden. Toen we weg gingen van de Kerk zijn we een stukje gaan lopen om de oprichter van de scouting hier te ontmoeten. Hij was echt super aardig en ondanks dat hij ziek is wilde hij ons graag spreken. Nadat we een foto hadden gemaakt gingen we met de bus terug naar het kampterrein. Een klein groepje was in het ziekenhuis en er werd ons verteld dat we er allemaal heen moesten om een Malaria test te laten doen. Ik persoonlijk vond dit beswel spannend, vreemd land, vreemde taal en vreemde mensen. Het was erg prettig dat heel de groep er voor elkaar was en we hebben er het beste van gemaakt. Het was een hele belevenis en vanaf nu weten we wat er aan de hand is en gaat het steeds beter met iedereen. Sommige mensen hebben Malaria en hebben nergens last van, zoals ik. We hebben medicijnen gekregen, het is net een apotheek in iedereen zijn tas. Gelukkig kunnen we er met zijn alle ondertussen wel mee lachen. Verder is het echt super gaaf en gezellig! Heel veel liefs voor iedereen thuis,
Anouk