Dag 1. - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Dag 1. - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Dag 1.

Door: Ghana Experience

Blijf op de hoogte en volg Ghana

24 Juli 2017 | Turkije, Istanbul

De Ghana Experience 2017. Ons avontuur is begonnen! We zijn vertrokken op Schiphol. Bepakt en wel hebben we onze laatste zoentjes en knuffels gegeven aan onze ouders. Na een lekkere bak starbucks zijn we met zn allen naar de check-in gegaan. In de rij heeft iedereen nog even snel het gewicht van zijn/haar tas gecheckt. Na de douane hebben we nog een lekkere Big Mac menu gehad. Om 23.10 was het zover. We gingen aan boord landden rond 3,30 in Istanbul. Hier hebben we met zn allen een plekje gezocht om ons matje te kunnen neerleggen. 12 uur hebben we rondgeslenterd in de luchthaven. Koffie hier, schoonheidsslaapje daar tot 14.30 Toen vertrok onze vlucht naar Ghana! 7 uur lang hebben we vertoefd in het vliegtuig. Na een `heerlijke` maaltijd, 6000 films verder kwamen we zoindag rond 18,30 eindelijk aan in Ghana.