Vrijdag 11 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Vrijdag 11 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11 aug

Blijf op de hoogte en volg Ghana

11 Augustus 2017 | Turkije, Istanbul

'S ochtends rond vijf uur gingen de meesten een wandeling maken in het bos. Ik zelf bleef nog even slapen met nog een paar anderen. Een uur later werden wij ook wakker gemaakt en werdt heel de hut opgeruimd en waren we klaar om terug te lopen naar de bus, maar eerst nog een paar fotos van de boomhut en ons zelf. Daarna terug lopen naar de bus. Bij de bus hebben we onze slaapspullen opgeruimd en is er ontbeten met noedels en brood. Na het ontbijt zijn we de canopy walk gaan doen. Deze viel een beetje tegen omdat de bruggen met laders touw en planken is gemaakt, en verder ook nog erg kort is. Het uitzicht vanaf de bruggen was wel heel mooi. En het was toch wel leuk om te doen. Terug bij de souvenier winkeltjes nog even gekeken en gewacht op de rest die nog terug moesten komen. Toen iedereen terug was en de winkeltjes gezien haden. Vertrokken we naarhet hostel.

Bij het hostel (oasis beach) zijn we gaan zitten op het terras en hebben we gesnact met chips en koekjes. Vanaf het terras zie, hoor en ruik je de oceaan. Ondertussen ging de menu kaart rond voor het avondeten. Ik zelf heb piza gekozen. Na het bestellen haalden we de spullen van de bus en gingen we naar de slaapzaal en verdeelden de bedden. Toen we weer terug waren bij het terras wilden we gaan weerwolven maar de hamburgers kwamen er aan toen de hamburgers bijna op waren kwamen de pasta's en daarna de pizza's. Na het eten zijn we nog even naar het strand gegaan en hebben gezwommen tot het donker werd. Daarna wilden we gaan douchen maar toen deden de douches het even niet en hebben we moeten wachten tot dat de douches het weer deden na het douchen zijn we gaan weerwolven. Na het weerwolven begon er een show met 5 acrobaten (op blote voeten) die allemaal stunts deden. Tijdens de show kregen we sate en die was erg lekker. En toen was het tijd om te slapen.