Maandag 14 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Maandag 14 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Maandag 14 aug

Blijf op de hoogte en volg Ghana

14 Augustus 2017 | Turkije, Istanbul

Maandag 14 aug
Na een goede wekker gingen we om 08:00 ontbijten. Toen deden we heel even niets.. Tijd om alle informatie voor de EHBO lessen nog goed te herhalen. Nadat we dit gedaan hadden gingen we een paar spelletjes spelen met een paar Ghanezen. Na de lunch om 13:00 was het dan eindelijk de hoogste tijd na 3 lange weken om dan eindelijk ons project te doen. We waren in groepjes opgedeeld en hebben de Ghanezen het allemaal uitgelegd. Een hele hoop van ons hebben dassen geruild. Toen gingen de mensen van het avondeten koken, en het duurde lang..... Maar het was wel lekker, want we hadden een toetje. Na het eten moesten we onze klamboes ophangen alleen gaat dat bij bepaalde bedden niet. We hebben als avondspel over de streep gespeeld en daarna lekker slapen.
Kusjes van mij . . . Thessa . . . .