Vrijdag 4 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 aug - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 aug

Blijf op de hoogte en volg Ghana

04 Augustus 2017 | Turkije, Istanbul

We zaten in de bus.
Einde.....

Om 07:00 vertrekken dat was een leuk plan maar we zouden niet in Ghana zijn als dat was gebeurt dus werd het na 08:00We zaten in de bus.

Om 07:00 vertrekken dat was een leuk plan maar we zouden niet in Ghana zijn als dat was gebeurt dus werd het na 08:00. Daar gingen we de lange hobbelige rit. PLASPAUZEE! En als er geen tankstation is word het gewoon langs de weg "gewoon". Want daar kwam de mevrouw van de plantage met een groot mes maar geen zorgen mevrouw we waren alleen aan het kijken echt niet aan het plassen. Heel veel hobbels en bobbels later moest er weer geplast worden. Gelukkig was er een tankstation. BIEM! Tja dat was de achterlamp van de bus. De nieuwe missie van deze reis is: een zelfde bus vinden een de kap van de achterlamp "lenen". Na een tijdje wachten konden we weer veder. Na al heel wat uur te hebben gereden waren we nog maar 69KM van Kumasi af dus zijn we lekker doorgereden zodat we de volgende dag niet nog een reisdag hadden. Bijna bijna waren we er maar we moesten wel nog eten "UITETEN UITETEN UITETEN" dat vond ik een heel goed plan stiekem ook omdat ik de afwas had. Omdat het al 17:00 was geweest moesten we onze lange kleren aan voor dat we dus bus uit gingen. De bus is niet groot en erg krap als alles en iedereen meemoet dus was het een uitdaging om je lange kleren aan te doen. De meesten gingen het toch maar snel doen zodra we de bus uit waren. Twan en ik dachten daar anders over dat kan makkelijk in de bus wat koprollen lenigen posities niet zulke lenige posities en andere acrobatische acts hadden we onze lange kleren aan. Voor het avondeten kwamen we terecht bijeen tankstation restaurantje genaamd Big Daddy's nou dat moet we goed zijn en dat was het zeker. Patat met Kip, Beef of Vis de buikjes waren vol nu onderweg naar de slaapplek. Spullen afladen, Tentjes snel opzetten en spelen in de speeltuin die net geverfd was. De bus reis was overleefd en we konden naar bed. We verblijven nu in het SOS Kinderdorp.