Voorbereidingsdag 29 april Leusden - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu Voorbereidingsdag 29 april Leusden - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Ghana Experience 2017 - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsdag 29 april Leusden

Door: Florianne

Blijf op de hoogte en volg Ghana

29 April 2017 | Nederland, Leusden

Vandaag had ik een voorbereidingsdag voor Ghana in Leusden.
De dag begon met het verzamelen van iedereen.

Toen iedereen er was, maakte onze leiding bekent wie onze buddy’s waren. Zo is mijn buddy Juliëtte. Toen we het hoorden waren we zo blij dat we elkaar een ontzettende dikke knuffel gaven. Sommige mensen waren er vandaag niet, zij horen het nieuws waarschijnlijk later.

Nadat alle buddy’s bekend waren gemaakt gingen we een behendigheidstest doen. De bedoeling was dat we elkaar iets lieten maken met Duplo blokjes. Het probleem was dat we met onze ruggen tegen elkaar moesten zitten en dat de instructie die we elkaar gaven in het Engels moest. Dat was nog wel een probleem voor mij aangezien mijn Engels niet echt ontzettend goed is.

Vervolgens werd onze groep in tweeën gesplitst. Omdat we twee verschillende dingen gingen doen.
Zo ging de ene groep met EHBO beginnen en de andere groep activiteiten bedenken die we in Ghana kunnen doen met de mensen daar. Na een tijdje gingen we wisselen.
Na de EHBO en activiteitenplannen gingen we pauze houden met zijn allen.

Na het lunchen gingen we weer verder met het programma. Opnieuw werd onze groep in tweeën gesplitst en ging de ene groep met EHBO bezig en ging de andere groep ontwerpen bedenken voor T-shirts en de groepsdassen. Na een aantal keer schetsen verloor ik mijn aandacht en ging ik samen met een andere jongen genaamd Stephan verder tekenen.
Voor we het wisten was het al weer pauze en gingen we met zijn allen buiten zitten/staan.

Thessa en ik deden voor de grap ‘just dance’. Wat trouwens erg lastig is met een schermpje van een mobiel. Op youtube stond YMCA, hierop hebben we gedanst.
Na de pauze gingen we terugkoppelen over hoe de dag was. Ook gingen we stemmen over welke das en T-shirt ontwerp er zou winnen. Over een paar weken krijgen we onze T-shirts en dassen.
Toen dat voorbij was gingen we met zijn allen opruimen en weer richting huis.

Het was weer een super gezellige dag waardoor ik niet meer kan wachten op Ghana

Groetjes Florianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ghana

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 16877

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 31 December 2017

Ghana Experience

Landen bezocht: